close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך מהיר לשיפוץ הבית

בוריס וולפמןח כסליו, תשפא24/11/2020

מה הגישה הנכונה לשיפוץ הבית? מה צריך ואיך עושים את זה?

תגיות:
צילום: freepik
אחת לכמה שנים כדאי ואף רצוי לעשות שיפוץ לבית שלנו. שיפוץ זה יכול להיות הרחבה של חדר בבית, שינוי חדר קיים או שיפוץ כללי שכולל כמה חללים בבית. בשביל לעשות שיפוץ בצורה נכונה ויסודית יש הצורך בתכנון
צילום: freepik
מקדים, עבודה מול אנשי מקצוע ורכישת חומרי גלם איכותיים במחירים משתלמים. בוריס וולפמן, יזם ישראלי המתמחה בייבוא והפצה של סחורות בישראל וברחבי העולם, ממליץ לכם על מדריך מהיר זה לשיפוץ הבית ומגלה לכם כיצד תוכלו להשיג את חומרי הגלם לשיפוץ שלכם במחירים נמוכים בהרבה מאלה שתוכלו להשיג בארץ והכול במשלוח מהיר עד אליכם בשירות שמשנה את כללי המשחק.

תכנון מקדים שיחסוך הרבה:
כל תכנון רציני של חדר בבית או של הבית כולו מצריך תכנון מקדים וקפדני. יש כאלה שיעזרו באנשי מקצוע כמו מעצבי פנים או אדריכלים לתכנון המקדים ויש כאלה שיעדיפו לסמוך על הטעם האישי שלהם. לפני ואף תוך כדי עריכת תוכנית השיפוץ כדאי למצוא אשראי בעיצובים אחרים ובמקומות אחרים. אלה תוכלו למצוא בבתים פיזיים של חברים או אנשים קרובים או כמובן באמצעות האינטרנט המציג לנו אינספור תמונות ואפשרויות. לאחר מכן נצטרך להחליט על מטרת השיפוץ: האם מדובר בדירה להשקעה? האם מדובר בדירה שלכם שאתם גרים בה? האם אתם רוצים לשפץ את חלל האמבטיה או שיפוץ כללי של הבית? האם השיפוץ אמור לתת תחושה של הרחבת החללים הקטנים בבית? האם אנו רוצים שהבית יהיה צבעוני יותר? וכו'.

האם לבצע את השיפוץ בעצמנו או באמצעות קבלן? וכמה זה עשוי לעלות לנו?
לאחר הכנת התוכנית נצטרך להחליט האם אנו רוצים לבצע את השיפוץ בעצמנו או לקחת קבלן מקצועי ומנוסה לביצוע העבודות. התשובה לכך תלויה בכמה גורמים כמובן. הראשונה היא היכולת שלכם לבצע את העבודה בצורה מקצועית. אם אין לכם ניסיון בתחום השיפוץ ובעבודה עם חומרי הגלם המדוברים – אל תיקחו סיכון. אם יש צורך בעבודות חשמל ואינסטלציה – היעזרו כמובן באנשי מקצוע בתחום זה. פרמטר נוסף הוא גודל הפרויקט. אם מדובר בפרויקט קטן כמו שיפוץ האמבטיה או חדר השינה ייתכן ותוכלו לבצע את השיפוץ והשדרוג בעצמכם אולם אם מדובר בפרויקט גדול יותר – היעזרו באיש מקצוע אחרת לא תסיימו מהר את השיפוץ, הוא ימרח זמן רב ויקשה על בני המשפחה לנהל חיים נורמליים בתקופת השיפוץ. לבסוף – עלויות. הרעיון מאחורי עשיית השיפוץ בעצמנו הוא כדי לחסוך בעלויות. אם יש באפשרותכם לשלם לקבלן שיבצע את העבודה ולסיים אותה במהירות ובמקצועיות – חסכו זמן ומאמץ ושלמו למישהו אחר לעשות את העבודה.

התנהלות עם המשפחה, הריהוט והחפצים במהלך השיפוץ בבית:
במהלך תקופת השיפוץ אתם רוצים לוודא שאין ציוד וריהוט באזורים שעושים בהם את השיפוץ על מנת שאלה לא יפגעו וייהרסו. יש להדריך גם את בני המשפחה איך להתנהל והיכן להיות במהלך השיפוץ על מנת שלא יפגעו מצד אחד או יפריעו למהלך השיפוץ מצד שני.

מהיכן קונים את חומרי הגלם?
בוריס וולפמן בראשות חברתו הבינלאומית Royal Innovative מייבא לישראל מגוון מוצרים וחומרי גלם לשיפוץ ושדרוג הבית: החל מדלתות, מוצרי פרזול, מרצפות, שיש, עץ, אלומיניום, מוצרים לפרגולות ועוד. אז אם אתם רוצים לעשות ריצוף חדש, חיפוי קירות חדש לחדר האמבטיה, להחליף דלתות בבית או לרכוש כלים סניטריים חדשים תוכלו ליצור קשר ולקבל מענה ישראלי בעברית, עם משלוח של כל חומרי הגלם הדרושים לכם במחירים של סין עם איכות ייצור טורקית ברמה הגבוהה ביותר והכול במהירות רבה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה